Aprašymas
FullCarX® Odinio Vairo Restauravimo Rinkinys specialiai sukurtas jūsų automobilio odiniam vairui sutvarkyti vos keliais paprastais veiksmais. Juoda spalva.
DĖMESIO: prieš naudodami atkreipkite ypatingą dėmesį ir patikrinkite, ar vairas pagamintas iš odos, o ne sintetinės.
Jį galima naudoti tiek pradinėse nusidėvėjimo ar spalvos pakitimo stadijose, tiek pažengusiose visiško atkūrimo stadijose. Lengvai, vos per kelias minutes, atkuria bet kokį odinį vairą. Naudojami dažai yra ilgalaikiai, vandens pagrindu, nekenksmingi pačiam odos audiniui ir greitai džiūstantys. Visiškai garantuotas, pagamintas Ispanijoje (Valensijoje) FullCarX.
Rinkinio turinys:
- Šlifavimo popierius 400, skirtas suminkštinti ir atverti poras: Naudokite šlifavimo popierių prieš naudodami dažus. Šlifavimo popieriaus paskirtis – atverti poras, kad dažai galėtų prasiskverbti ir suminkštinti nusidėvėjimo vietas, būdingas trinčiai su žiedais arba paprasčiausiam nusilupimui dėl praėjusio laiko. Naudodami šlifavimo popierių galite išlyginti visą vairą ir labai palengvinti dažų bei pigmento įsisavinimą.
- Juodos neopreninės pirštinės. Storos ir daugkartinio naudojimo.
- 30 ml Profesionalus nuriebalintojas, ypač skirtas odai. Dezodoruoto benzino pagrindu pagamintas nuriebalintojas, naudojamas techninei odai iš anksto apdoroti ir paruošti.
- 30ml Matinės juodos spalvos dažiklis, vandens pagrindo, skirtas specialiai odai. Matinio paviršiaus anglies juodumo dažai, vandens pagrindo, pasižymintys didele dažymo galia ir dideliu padengimu. Tepamas kempinėle.
- 30 ml sandariklio. Tepamas nudažius vairą. Palaukite mažiausiai dvi valandas.
- Tepimo kempinėle.
- Mikropluošto šluostė.
INSTRUKCIJA. Atlikite tris paprastus veiksmus:
1 ŽINGSNIS. Odos nuriebalintojas.
Švariu, minkštu, baltu skudurėliu, lengvai sudrėkintu nuriebalinimo priemone, ištepkite visą vairą (jei reikia, ištepkite kelis kartus). Šis procesas labai svarbus, kad nuo būtų pašalinti rankų riebalų ar prakaito pėdsakai ir užtikrina, kad dažai optimaliai priliptų.
1.2 ŽINGSNIS. Kempinė-šlifavimo popierius.
Švelniai nušlifuokite vairo odą. VISIŠKAI SVARBU pilnai nušlifuoti visą vairą, kad atsivertų odos poros ir taip dažai galėtų įsiskverbti. Nušlifavę vairą, labai gerai nuvalykite šlifavimo kempine susidariusias dulkes. Rekomenduojama dar kartą nuvalyti nuriebalinimo priemone.
2 ŽINGSNIS. Odos remonto dažai.
Remonto dažai turėtų būti naudojami išvalius ir paruošus odą, kai ji yra pilnai nuriebalinta. Prieš naudodami dažus, apsaugokite dalis, kurių nenorime dažyti. Dažai tepami odai išdžiūvus, praėjus pusvalandžiui arba 1 valandai po valymo. Sukratę dažus, kad pigmentas gerai susimaišytų, kempinėle užtepkite jį ant pažeistų vietų (praradusių spalvą) ir pirmą ploną sluoksnį užtepkite ant paviršiaus sukamaisiais judesiais, visada nuo siūlės iki siūlės.
Norėdami pagreitinti džiūvimą, galite naudoti plaukų džiovintuvą, ne labai karštą, tik kad būtų lengviau išdžiūti. Pageidautina tepti kelis sluoksnius prieš vieną stiprų sluoksnį. Jei kuri nors dalis yra labai pakitusios spalvos ir jai ypač reikia daugiau dažų, tą vietą tepkite tik keliais sluoksniais, o paskui suvienodinkite su likusia vairo dalimi.
Kad labai prastos būklės vairą būtų kokybiškiau nudažyti , po kiekvieno dažų sluoksnio galite dar kartą nušlifuoti tą vietą, kad oda suminkštėtų ir įgautų naują išvaizdą. Nušlifavę vėl užtepkite dažiklį. Tai galima daryti kelis kartus, kol pasieksite tobulą paviršių. Atminkite, kad dažiklis turi būti labai sausas, kad būtų galima šlifuoti.
3 ŽINGSNIS. Sandariklis.
Kai remonto dažai išdžiūsta (išdžiūvę mažiausiai per 2 valandas), švaria, nepūkuota šluoste užtepama apsauginė priemonė ir leidžiama odai įsigerti. Jo negalima tepti taip, tarsi šluostė būtų šepetys, nes išdžiūvus bus matomi brūkšneliai. Apsaugą reikia tepti po truputį, per daug nejudinant ir (arba) nebraižant vairo, paliekant ją drėgną ir leidžiant išdžiūti. Ant vairo galima tepti 2 kartus.